Bakkerij van Doorn verkozen tot Top Bakker van het jaar!

2020-01-31T11:19:03+01:0031 januari 2020|

Op woensdag 29 januari werd Bakkerij van Doorn uit Schijndel uitgeroepen tot Top Bakker van het Jaar 2020. Deze prijs werd uitgereikt tijdens de jaarlijkse bakkersvergadering van Top Bakkers, die deze keer plaatsvond in de sprookjesachtige omgeving van het Efteling hotel in Kaatsheuvel. Met een brede glimlach werd de prijs door de broers Mark en Maikel van Doorn in ontvangst genomen. En terecht, want met de vele eisen waar een bakker tegenwoordig aan moet voldoen, is het een hele prestatie om deze prijs in ontvangst te mogen nemen. De tweede plaats was dit jaar voor Bakkerij Pot uit Barendrecht en ook Bakker Wim/Bakkerij Mol uit Breda viel met een respectabele derde plaats in de prijzen. De uitreiking vond plaats onder leiding van kwaliteitsmanager Nico Colenbrander, die even later inzicht verschafte in de verkiezingsprocedure. Zo wegen maar liefst twaalf onderdelen mee in de normering, waarbij ieder onderdeel zijn eigen weging heeft. Denk hierbij aan certificeringen, datakwaliteit, productetikettering en natuurlijk ook de klanttevredenheid. De bakker uit Schijndel scoorde hoog op productkwaliteit, wat uiteindelijk leidde tot een score van ruim 116 punten. Dankzij deze fantastische score mogen de broers Van Doorn zich nu een jaar lang Top Bakker van het Jaar noemen. [...]

Nieuwe Huisstijl Top Bakkers (persbericht)

2019-09-11T16:57:39+02:0011 september 2019|

Per 12 september 2019 zal Top Bakkers B.V., gevestigd te Apeldoorn, haar nieuwe huisstijl in gebruik gaan nemen. Met de nieuwe uitstraling luidt de bakkersorganisatie een nieuwe periode in. Op de herkenbare gele Top Bakkers kleur na zijn het logo en de huisstijl volledig onder handen genomen. De geblokte boog is vervangen door een geel hart die “de liefde en passie voor het product en de ambacht van het bakkersvak symboliseert” – aldus Wim Doedens, algemeen directeur van Top Bakkers B.V. “Behalve de liefde voor het vak wil Top Bakkers de categorie brood en banket aantrekkelijk houden voor een brede diversiteit aan klanten. En daarbij de passie voor het ambacht. Ons nieuwe hartvormige logo is daarvoor ‘geknipt’ “, aldus Doedens. De nieuwe huisstijl ademt daarnaast professie en eenvoud. De bedrijfsnaam is immers al de samenvoeging van ‘Top’ (gemak, ontzorging en landelijk organiseren) en ‘Bakkers’ (vakmanschap en ondernemerschap). “Deze conjunctie is vervolgens met een modern lettertype ingepast”. De nieuwe huisstijl is de opmaat tot verdere ontwikkeling van de organisatie. Binnen dat kader is er inmiddels ook een nieuwe website in ontwikkeling. “Met de verfrissingsslag hopen we onze klant tegemoet te komen en nodigen een ieder van harte uit om binnenkort [...]