[26-09-2017 10:15] Vertraging orderverwerking opgelost
[26-09-2017 11:20]
OPGELOST! De orders worden weer direct verwerkt. De bevestiging wordt weer direct verzonden.
[26-09-2017 11:00]
De verwerking van de orders naar onze bakkerijen is inmiddels operationeel.
Er zit nog wel een vertraging in het versturen van de bevestiging e-mails. [26-09-2017 10:35] Probleem van de vertraging is veroorzaakt door een niet voltooide back-up. Dit is verholpen.
De systemen zijn nu weer operationeel.
Vanwege de wachtrij die is ontstaan kan het nog even duren voordat de verwerking weer op normale snelheid werkt. [26-09-2017 10:10] Er is melding gemaakt dat er een vertraging is bij het verwerken van de digitale orders. Tijdens een eerste analyses blijkt dat er een wachtrij is ontstaan sinds vanmorgen 7:00 ontstaan.
De oorzaak is nog niet bekend en wij zijn op dit moment het probleem aan het onderzoeken.
Er zit nog wel een vertraging in het versturen van de bevestiging e-mails. [26-09-2017 10:35] Probleem van de vertraging is veroorzaakt door een niet voltooide back-up. Dit is verholpen.
De systemen zijn nu weer operationeel.
Vanwege de wachtrij die is ontstaan kan het nog even duren voordat de verwerking weer op normale snelheid werkt. [26-09-2017 10:10] Er is melding gemaakt dat er een vertraging is bij het verwerken van de digitale orders. Tijdens een eerste analyses blijkt dat er een wachtrij is ontstaan sinds vanmorgen 7:00 ontstaan.
De oorzaak is nog niet bekend en wij zijn op dit moment het probleem aan het onderzoeken.